יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

כתובת דואר אלקטרוני חד פעמית לפרנואידים


כמה פעמים רצית להוריד תוכנה/אפליקציה חינמית ולא הורדת כי נדרשה כתובת אלקטרונית שלך? על הפחד שבמסירת דואר אלקטרוני אקדיש רשומה בפני עצמה, -  שבה אראה שכל אלה שמפחדים לספק כתובת אלקטרונית, עושים זאת למעשה כל הזמן מבלי משים!

ובכל זאת, יש פתרונות לאלו ש'מתים' לקבל איזושהי הטבת 'חינם' באינטרנט וחוששים מלמסור כתובתם האלקטרונית:

א. בחלק מהמקרים שבהם ההטבה (למשל תוכנה/אפליקציה חינמית) אינה מגיעה בדואר חוזר - ניתן להערים ולהכניס כתובת פיקטיבית  במסגרת הכתובת הנדרשת. למשל kukuriku@gmail.com. אם מישהו אחר כבר השתמש בכתובת זו, המציאו קידומת אחרת. 

ב. הפתרון השני ל'פרנואידים' הוא שימוש בדואר חד פעמי. מאפשר לבחור בכל כתובת פיקטיבית שתרצו או בכתובת אקראית חד פעמית שמחולל עבורכם האתר. האתר מאפשר לענות על מיילים שהתקבלו לכתובת באמצעות Reply. הוא גם ישמור את המיילים והכתובת הפיקטיבית  למשך שעה, הניתנת להארכה.









מעתיקים את הכתובת על ידי לחיצה על הכפתור 'copy to clipboard' . כעת נגשים למקום בדף בו נדרשת הרשמה עם כתובת דואר ומעתיקים את הכתובת הפיקטיבית על ידי לחיצה על המקשים control V ואז על שלח/ send.

האתר שקיבל את הכתובת הפיקטיבית שולח אליה מייל עם לינק לאישור. המייל החוזר והלינק יופיעו במסגרת התחתונה הזו של דף מחולל הכתובות:






כעת יש לאשר את ההרשמה בלינק שבדואר החוזר ואז ניתן לשלוח את הבקשה לקבלת ההטבה. הדואר הפיקטיבי החד פעמי ימחק לאחר שעה (או קודם על ידי לחיצה על הכפתור delete) ואף אחד לא יוכל לעשות יותר בכתובת שימוש. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נא להגיב כאן (הדיון יסגר 14 יום לאחר הפרסום)